تیفانی جوووووووووووووووووووووونم
 
*k-pop*k-drama* everything about korea*
 
 
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : sarang

 

 


نظرات شما عزیزان:

عشق یعنی جسیکا و تیفانی
ساعت12:13---6 مرداد 1391
من بعد جسی تیفانی رو دوست دارم چون بهترین دوست ها هستند خیلی هم دیگه رو دوست دارند تازه هر دوتاشون تو یک بیمارستان بدنیا اومدن میشه از عکساشون کنار هم دیگه بذاری
پاسخ:بله حتما می ذارم واست.من به وب مخصوص snsd دارم خواستی بیا نویسنده شو.خوش حال میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام^^^^^ ممنون از اینکه به وبلاگ من اومدین(^_^) همه چیز راجع به کره ی جنوبی امیدوارم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان korea و آدرس johahaeyo-oppa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 68313
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

G enerate your flash banner free online